söndag 29 april 2007

Reklamdags: Saker min sambo och jag tyckte olika om i en nätbokhandel nära dig


Här går det undan. Boken går redan att beställa på nätet. Den finns till exempel här , här och här.

Vet inte när den kommer ut i "vanliga" bokhandeln. Första recensionsdag är 21 maj, och den kommer att finnas i god tid innan dess i alla fall.

Här har jag lagt in några av alla de läsarkommentarer som jag fick på den blogg som romanen till stora delar baserar sig på.

Jag vill säga saker om läsarkommentarerna men jag vet inte vad. Jag bara suddar ut det jag försöker formulera. Men om ni bara visst vilka fantastiska läsare jag hade. Så generösa med sin tid, sitt engagemang, sin uppskattning och sina egna erfarenheter.

Att få börja sitt publicerade skrivande på det viset; med en sån publik; med såna läsare, är en ynnest som jag alltid kommer att vara tacksam för.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men det man mest undrar - kommer den att finnas till försäljning på släppkvällen?

Anonym sa...

Ja! Jag ska beställa 2 stycken. Perfekt present till min kompis och min kusin. Båda fyller snart år så vad bra att den redan finns.

liffer sa...

Det ska bli så kul att läsa den! Ser fram emot läsandet mycket :)

Sabina sa...

Hej Maria,
Ja, den kommer att finnas i ett antal exemplar och går att köpa.

Hej Eva,
Vad kul att du tycker att det blir en bra present!

Hej Lisa,
Tack, det värmer att höra! Är lite orolig ibland för vad ni gamla bloggläsare ska tycka. Svårt att veta om jag beskrivit den rätt, dvs att den baserar sig påbloggen men inte är bloggen... Skriver nog lite mer om det en dag.