söndag 25 mars 2007

hej hej, här är jag

Sådär, nu har jag slutat blogga i skymundan. Nu har jag lagt in bloggen på bloggportalen och ska försöka trixa mig in på bloggtoppen när väl htmlkodningen funkar. Och så håller jag på att maila runt och berätta att jag har startat en ny blogg.

Mailar också runt till de som lämnade mailadresser när de kommenterade på min första blogg. Vill tacka dem igen så här i efterhand för deras kommentarer och också berätta att det är en bok på gång som delvis baserar sig på min första blogg.

Att mina bloggläsare var fantastiska och generösa har jag ju vetat ända sen jag började blogga. Ändå blir jag överväldigad av de glada svar med varma lyckönskningar som jag får nu. Och det från människor som jag aldrig har träffat, som bara har läst mina texter.

4 kommentarer:

Jasmin sa...

Det är för att vi gillar dig. ;)

Petra sa...

Äntligen är du tillbaka! All min lyckönskan med boken. Den kommer att sälja som smör i solsken, det är jag övertygad om! :-)

Anonym sa...

Ja, lycka till med boken! Väldigt roligt att höra.

Sabina sa...

Hej på er,
Tack för era fina ord som gör mig glad! :) :)