tisdag 24 juni 2008

snart


Det ska bloggas igen, lite oftare, lite mera.

Snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, så tänker jag också har har kommit igång en hel del igen med bloggandet. Men man vet aldrig hur länge det varar.............Det finns mycket på din blogg jag vill läsa för att inte tala om boken "Saker min sambo och jag tyckte olika om". Just nu känns det som att jag och min sambo inte är lika på en enda punkt.............Jag spar din blogg på mina favoriter och återkommer. Ha det bra! Anna

Sabina sa...

Hej Anna,
Tack för din kommentar. Du har helt rätt med det där med bloggandet. Hu så det kan bli; långa långa uppehåll utan att man menar det.

Jag önskar dig lycka till med tillvaron framöver. Alla relationer har kriser och antingen kommer man igenom dem starkare tillsammans eller , om det var relationen det var fel på, starkare på egen hand. Allt gott,
Sabina